Livet på mitt på sätt

Tjenare lycklig chey :D

Kategori: Livet

Tja är en väldigt lycklig tjej just nu :)
jag sak berätta varför faktist om ni har lust att läsa annars kan ni ju bara dra ;)
 
nee men seriöst nu har varit hos välrdens finaste pojkvän över midsommar helgen och hade det helt sjukt underbart och fick minnen jag aldrig kommer glömma :D har världens finaste kille kan jag ju bara tala om :D
 
Sen så nästa helg drar man til falsterbo och ska agera funktioner :D så taggad alltså falsterbo <3 
 
Efter falsterbo veckan firar jag och Kim 6 månader och shit vad tiden har gått fort alltså och har aldrig mått bättre plus att han och jag sak ta en weekand i göteborg och besöka liseberg :D så taggad på det med :)
 
när jag kommer hem där ifrån sen så blir det tränigsläger på ett jätte fint ställe :D
 
Efter det blir att hämta hem min lilla häst :D ååå sommaren går fort och den har startat bra och kommer sluta bra :D <3
 
ciao !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: