Livet på mitt på sätt

tankar

Kategori: Livet

tänkte börja igen .. ge det ett nytt försök..
men denna gången inte om vad jag gör och vad jag håller på med
utan hur jag tänker vad jag känner och hur jag mår
det är mycket som är knas i folks livet även mitt..
känner att jag på nåt sätt måste få ut det..
 
eftersom det inte är några som läser bloggen ändå så gör det
inget att jag blottar mig och mina känslor..
 
 
vet inte riktigt vart jag ska börja.. kan väl börja med att säga att
jag... jag.. vill inte inse det.. men jag har folrat väldigt mycket vänner
och det är jag otroligt ledsen över..vill ha mina vänner som jag hade förr i tiden.. 
vill att ni ska finns kvar... det är ju inte bara mitt fel att det har blicit som det har ..
jag vet att jag måste ta tag i mig själv och inse vad det är som händer igentligen
måste ta tag i dom vännerna jag har och leva med dom.. jag kan inte vara
i min säkra bubbla längre,. men jag vet inte.. vågar jag lita på dom (vissa)
jag vet att ni ljuger och hugger än i ryggen och jag vet att ni säger en sak men gör en annan
så typiskt,, men ändå ni är mina vänner... men vad ska jag göra.. vill jag hamn där igen 
där ni hugger mig i ryggen och ljuger för mig eller ska jag låtsas att allt är bra och jag inte har en 
anning om vad ni har gjort?  
 
varför kan inte bara var som förut för nåt år sen... varför kan man inte bara låtass som att ingen känner 
varandra och vi börjar om slutar med dessa äckliga fasoner som vi har gjort och sluta mobba ut andra och slutar bilda grupper är så trött på hur folk beter sig... men ändå jag vill ju fortfarande ha min vänner kvar...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: