Livet på mitt på sätt

torsdag dressyr träning för Malin !

Kategori: Livet

Det vart en dressyr träning för malin väldigt oplanerat idag. tänkte först att jag bara skulle följa med kompisarna och rida i vretas ridhus för omväxlings skull.

då frågade malin om jag ville vara med och de är klart man inte tackar nej till det ;) så då vart de den första tränigen för mig o baylies sen efter skadan i sommars (berättar mer om de en annan dag).

vi gjorde inga riktiga svåra övningar utan de var ren basic men de var så himla nyttigt fick verkligen han i balans och stöd på båda tyglarna och han bar sig själv . vilken känsla jag hade och de var så himla roligt satt hela passet med ett stort leende på läpparna :)

det som var extra roligt denna träning var att malin sa att hon aldrig har sett baylies så här fin och då har han ända stått i två månader och varit under igångsättning 1.5 månad :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: