Livet på mitt på sätt

4 år slut på 1 sek

Kategori: Livet

Längsen sist.. sånt är livet har haft mycket för mig men jag tänkte att jag aknske skulle ge mig ett sista försök att starta detta.

hust nu vet jag inte ritkigt vad jag ska säga eller tycka mer än att jag och kim har gjort slut för 5 gången på 4 år. men nu får det var nog för nu har han gjort det värsta tänkbara. och jag tänker inte skymda med att srkiva vad för jag tycker dte är så jävla äckligt gjort. han har varit otrogen mot mig. inte fysikt men han har skrivit med en brud på det sättet under den tiden vi var tsm, och ja visst han hade tappat känslorna men jag tycker ändå inte att man gör så förns man faktsit GÖR SLUT.

så livet just nu är som en jävla berg och dalbana jag har ingenstans att bo eftersom att vi bodde tillsamans . han säger att jag får vara där men hallo vem fan vill det ? så just nu bor jag runt hos kompisar. Är så lycklig lottad att ha dom! all kärlek till er.

men nu ska jag åka och jobba, jobbar till 21 ikväll sen får vi se vad som händer ikväll. HADE !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: