Livet på mitt på sätt

Min dag

Kategori: Livet

Idag åkte jag in till sthlm staden och träffa isabelle vi gjorde inget speciellt var ute och gick och såg tv och sen gick vi till sofia och klippte hår :P senare kom philip dit och var lite social, Sen kollade vi en film som heter 30 days 30 nights, såg inte hela för bella skulle gå och jobba så hängde med henne dit :) 
sen hem till bella och käka middag och jordgubbar och glass till efterätt mumms :D satt och snacka lite med henns päron oockså trevligt trevligt :) 
 
När jag kom hem spöregna det verkligen så hade ingen lust att hämta moppen som stod hos handlarn men när de sluta så åkte jag och pappa o hämta den jag övningskörde dit och moppen hem :P 
 
Nu ligger jag DOCK med världens jävla migrän ! HATAR DET !! 
 
saknar min pojkvän otroligt mkt önsakr han var här nu ! <3
 
Philip prövar sofias löshår, får lite hjälp av bella ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: