Livet på mitt på sätt

Äntligen :D

Kategori:

äntligen.. efter allt letanade och allt bil åkande har jag nu hittat en ny foderhäst som jag kommer ha på livstidsfoder så hon blir praktiskt taget min :D

de första jag mötts av när vi hämtar henne i hagen är en tjej som är nyfiken och pigg och har en glimt i ögat som kommer när ägaren ropar :) i stallet är hon hur lugn som helst , tycker det är super skönt att bli borstad och inga dumheter för sig :) när jag väl sitter på känner jag direkt hur jag skinner upp, har inte varit så glad på länge som när jag satt på henne, hon är verkligen en häst som passar mig, testa alla gångarter och lite dressyr övningar och hoppade även några skutt, en riktigt lyhörd och arbetsvillig häst med mkt moter så som jag älskar det :D
ska dit flera gånger nu under sommaren och rida henne mer :)
så den 13 aug blir hon min :D

Fullblodsto:
Hannah shareef
e. hayyaya shareef
ue. Muthil
Hannah shareef
e. hayyaya shareef
ue. Muthil

Kommentarer


Kommentera inlägget här: