Livet på mitt på sätt

lite citat sådär på en måndags kväll :)

Kategori: Livet

‎~ Den som bryr sig om dig,
hör av sig till dig.
~ Den som saknar dig,
gör allt för att träffa dig.
~ Den som älskar dig,
lämnar dig ALDRIG!!


Inget vet hur jag känner mig,
Ingen vet hur jag mår.
Att mitt hjärta gråter,
är det ingen som förstår!
Alla tror att jag är lycklig och lycka är vad de ser, men tårarna rinner i ensamhet medans läpparna skrattar och ler!


Försök aldrig vinna tillbaka någon,
som valt att förlora dig!

En tår består alltid av 1% vatten,
och 99% känslor!

Kärlek är bara ett ord tills någon,
kommer och ger det en mening♥


Otrohet kan inte bortförklaras, för om man verkligen älskar en person tänker man inte på andra på de sättet!

Dagens förhållanden håller lika länge som batteriet i min mobiltelefon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: