Livet på mitt på sätt

till min vän <3

Kategori: Livet

Vill inte att det ska hända igen vill inte förlora en till som betyder massor för mig !
jag vill verkligen inte det jag älskar dig och förlåt att jag ahr varit en idot på sistonde men jag lovar jag skulle göra vad som helst för att göra det bättre bara du kämpar också ? för man kan inte kämpa själv om det ska fungera skulle kunna verkligen göra vad som helst för dig ! så snälla lämmna mig inte !
Vill inte att det ska hända igen vill inte förlora en till som betyder massor för mig !
jag vill verkligen inte det jag älskar dig och förlåt att jag ahr varit en idot på sistonde men jag lovar jag skulle göra vad som helst för att göra det bättre bara du kämpar också ? för man kan inte kämpa själv om det ska fungera skulle kunna verkligen göra vad som helst för dig ! så snälla lämmna mig inte !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: