Livet på mitt på sätt

oj oj vilken händelserik helg !

Kategori: Livet

som sagt i fredags efter skolan o stallet kom isabelle till mig och det var verkligen super kul vi kom hem käka och sen drog vi till kim och lyssna musik och umgicks och hade det ritkigt trevligt, senare på kvällen visade vi bella hur vi göra här nere en riktigt raggarrunda blev det med bra musik och en massa skön sång ;) haha :)

löördagen så var det upp tidgt och ner mot isen med kim  och alla i gänget isabelle var såklart jätte nervös men det var super kul att åka på isen och bde jag och siabelle körda bil och hade det ritkigt roligt, sen hem och mot stallet och red finaste häste som var helt super bra :D sen på kvällen var vi så utmattade och vi bara låg och sov och kolla melo med sällskap :)

lördagen dags för bella att åka hem så vi städa och fixa och massa sen blev det stallet och ta hand om massa hästar och även rida :) super kul att min bästa vän kunde rida med mig :) sen åkte bella hem och då var jag hos kim o bara glodde film hela natten ;)

idag måndag har iprencip sovit hela dagen och bönis fick vila idag för hon har varit en klocka hela helgen :)

aja nu ska mn äta och vila lite och se vad kvällen bjuder på :) SKÖNT MED LOV !

världens bästa bella :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: