Livet på mitt på sätt

åå vad min häst är bäst :D

Kategori: Livet

Idag red jag världens underbaraste häst alltså hon var så himla fin :D
blir så hiimla glad över de :) hon var mjuk avslappand o helt underbar :D
kommer bli riktigt roligt att se våran utvecklig :D
ska inte gå in på detaljer än vad vi gör för lär bara känna varandra nu med simpel ridning :)
 
men sen ska ja berätta en sak som hände när jag skritta av :p
det var så att jag prata i telefon med mamma och då genade hannah över gräset,
och jag var ju inte direkt uppmärksam så då kliver hon på ett plats rör som ligger på
baken och blir helt sjukt rädd fört och flyger upp i luften och jag gör någon slags studs 
på hennes rumpa och sedan flyger av och landar på ryggen/höger sidan och får sjukt ont i armen
o kan knappt rör på den :/ men så tur var så har jag världens bästa pojkvän som kom ner till stallet o hjälpte mig när jag hade så ont :)
 
Men jag mår bra och det är ingen större skada är bara väldigt öm och mörbultadt som man brukar vara :P
men nu har man trilalt av också :P 
 
haha nu har jag och kim mönblerat om hans rum och nu blir det chill :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: