Livet på mitt på sätt

tjenare :)

Kategori: Livet

hej hej bloggen :D
ledig från skolan idag vilket är väldigt skönt , så idag eller aa det som har varit av dagen har jag ägnat mig åt att städa och plocka ihop lite sen har jag även packat lite inför turkiet men jag är inte klar. hatar när man inte vet vad man ska ha med sig :P men men de löser sig :P

idag så blir det att fixa hemma sen till stallet vid 6 och busa med älsklings heesten :) och kvällfodra också ;)

aja nu ska jag sitta här i min lägenhet som har fått ett ansikts flyt med en ny soffa och mkt snyggare inrednig :) kanske slänger upp en bild på det :P haha nu dunkas musiken högt, det är ganska soft att vara själv här på helger kan spela hur högt man vill :P aja puss och hej !

jag och finaste kim ::)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: