Livet på mitt på sätt

tävlingen :D

Kategori:

tävlingen gick grymt jävla azm :D

framridnigen + framhoppnig: då var hon först väldigt spänd och nervös och hoppa och studsa och hade sig heheh tro rinte hon har varit ute så mycket min lilla sötnos :) sen när jag hade fått koll på henn så var hon super fin och då var det bara att tänka högerbog högerbog hela tiden och när jag hoppade kändes hon super fin och lydig och följde mig och var bara ååå helt underba och sen kände jag hur nervositeten slog på ... på både mig och bönis ... men jag andades ;)

Banan: hopade ju 90cm och banan var inte alls svår men det var ju bara bra tyckte jag väldigt skön bana faktist :) första hindret bra bjudnigen lydig och allt :) andra hindret vinklar vi till och hon får ett pet som igentligen inte skulle behövt bli ett bomen rullade lite mycket, alla andra språng var super bra och hon var så himla lydig och verkligen lyssnade på mig duktigt heeeest :D sen kom jag till 7an och då rev hon en gång till och det var bara för att jag hade inte satt henne tbx ordentligt .. hehhe men men sen sista var hon super !

Mitt mål med tävlingen var att hob inte skulle vägra och inte springa ifrån micg så är verkligen super glad över att det gick så bra :D nu är det bara att tagga till nästa tävling som är en pay and jump och innan det har vi en dressyr tävling :D hihi tagade till tusen :) kram

ps sorry för den dåliga kvaliten på vidon men kameran var jätte skitig ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: