Livet på mitt på sätt

bannhoppnigs tränigen :)

Kategori:

var riktigt rolig idag :) hade inte så höga förväntnigar faktist :)
framridnigen var hon super fin och hoppade super bra :) blev nästan lite över modig då hehhe var inte så smart tror jag :P
för när jag väl kom in på banan hoppar hon första ass bra sen när vi kommer till tvåan sjukter hon ut bogen och springer förbi tre gånger sen fjärde gick det verkligen super men då glömmer jag yttersidan igen... suck blir samma sak igen... fast sen hoppa hon resten av banan super bra :D hon är absolut inte tittig så det behöver jag inte oroa mig för på tävling utan det är bara den där bogen som ska vara mellan mina skänklar annars gick det verkligen kanon bra är så glad att jag har dig bönis love you<3

film kommer senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: