Livet på mitt på sätt

sommar planer :)

Kategori: Livet

jaa då nu har man fixat lite sommar planer :) ska vara tre veckor med mamma och pappa och åka runt i svergie och stanna på massa roliga ställen ska stanna på falsterbo horse show nice :D sen ska jag till danmark på tränigläger :D sjukt taggad. sen så är det vell ung 08 veckan, sen är det inte mycket mer planerat vara hemma träffa kompisar vara hundvakt och kanske jobba inte säkert :) sen förhoopnigs viss åka ner till bettan en vecka och även hälsa på finaste BÖNIS :D <3

Bilder från olika sommrar :)
jag och elin :)


elin , jag och PP :)


Sebastian från balen:)


Amanda och jag :)


Dudas den kansbollen



Niklas från innan hans poolparty :) blir det nåt sånt igen eller?


Jag och jennifer, saknar dig <3



Jag och tunis på bowling :)


Och avslutar med en bild på min bror :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: