Livet på mitt på sätt

lite små texter

Kategori: Livet

Du får mitt hjärta att vilja slå,
för du är allt jag tänker på.
Bilden på dig är allt jag har
när du inte är kvar hos mig.
Den vackra bilden på dig
får mig att inse
hur mycket jag saknar dig.
Tänker på dig varje dag,
varje minut och stund.
Förstår du hur jag längtar efter dig
sekund efter sekund.
All min kärlek
skall jag giva dig,
stanna kvar och finnas
bara för dig.

När jag var liten fick jag lära mig att ett år var 365 dagar, att en vecka var 7dagar, att en dag var 24 timmar, att en timme var 60 minuter, att en minut var 60 sekunder, men inte fan fick jag lära mig att en sekund utan dig var som en evighet  <3

Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. Det
handlar om att finna den man vill vakna upp med. Det handlar inte om
att finna den man vill leva tillsammans med. Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. I världen är du bara någon... men för någon är du hela världen

Det finns alltid lite ärlighet bakom "jag skojar bara". Lite kunskap bakom "jag vet inte". Lite känslor bakom "jag bryr mig inte" och lite smärta bakom "det är lugnt"

låt mig förklara vad kärleken är allt i från lycka till svek och begär, för man lovar och säger så mycket men kärleken den är evig som håller till slutet.

Den är stark men den gör som den vill, den kan slita sig loss den kan kännas så vild den kan göra så ont att man dör, så kärlekens färg kommer alltid vara röd, det finns många som letar och söker så många som aldrig kan få men försöker, alla söker men kärleken bestämer, det är förutbestämt så det finns inga gränser, Det är det fina som vi kallar kärlek så låt den få spridas som amors pilar,

Jag vill hålla den hårt  jah vill känna dig närhet, Så glöm vad du hört förut det här e kärlek<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: