Livet på mitt på sätt

lite frustrerad sådär..

Kategori: Livet

asso det är inget som har hänt så ta det lugnt folket blir bara så irreterad på folks som förlovar sig efter några månader :o shit alltså jag har hört många som har förlovat sig efter någon månad man bara hallo ni känner inte varandra till räckligt för att göra det... shit jag tycker personligen att ringarna är super fina och jag vill gärna ha en men jag skulle aldrig förlova mig efter så kort tid... för det första måste man veta att man kan leva med den personen och verkligen älskar den personen och verkligen kan stå där i stormen.. Tillexempel min bror och hans tjej har vairt tsm 6/7 år nu tror jag och dom har inte förlovat sig en hon vill det men inte min bror för han är inte redo och det acepterar vi det kan ta hur lång tid som helst innan man vågar ta det stget, Jag vill också göra det någon gång och jag vill ha en fin ring på fingret men det får hända när det händer helt enkelt tycker minst att man ska ha varit tsm mer en 2 år faktist.. men det är bara min åsikt, puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: