Livet på mitt på sätt

Jour helg..

Kategori: Livet

HAr haft stalljour hela helgen har faktist varit ganska kul har ridit mycket och jobbat mycket har typ ont i hela kroppen nu, men men det är vell sånt man får ta haha, det har allfall gått jätte bra och det var mycket enklare denna gången en i vintras för då hann vi inte ens rida det hann vi verkligen nu ass gött var det, men jobba fick vi allt göra allfall.. suck lördagen så åkte jag hem till jessica och sov där gött vi hade väldigt flum och jag red hennes häst domesto helt underbar hest asso :) passa mig som handen i handsken men jag var väldigt liten på han den gigantiska hästen :P haha nu idag så är jag ledig och då ska jag plugga massa två veckor kvar till sommarlov och jag har allt detta att göra :
Tema rapport
Teknisk Beskrivnig
Ritnigar
Arbetsplanera ett företag, Kompletera
Boklådan rescionsio och Referat
Bokrecisonsion engelska
Studiebesök
Kålmorden
Tema engelska gudie
Tema rapport
Teknisk Beskrivnig
Ritnigar
Arbetsplanera ett företag, Kompletera
Boklådan rescionsio och Referat
Bokrecisonsion engelska
Studiebesök
Kålmorden
Tema engelska gudie

Suck men men ni ligger vi pusss hej, Ps: längtar till lördag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: