Livet på mitt på sätt

Helgen :)

Kategori: Livet

Helgen har varit helt super alltså :) fredagen först så kom både mammi och pappi och hämta mig från TC och det var ju nice vi drog direkt ut till GÅLÖ där vi har husbilen, när vi var där så blev det go mat och mycket prat om allt som händer just nu och sommar planer och jag ska till DANMARK i sommar på tränigsläger för peter gruff tror jag att han hette :P nice nice :)
Lördag då ja då åkte jag med mamma hem till villan för jag väntade på Niklas , när niklas kom så åkte vi till heron för att hämta biobilljeterna sen köpta han en skit SNYGG tröja tycker jag sen åkta vi ut till gålö och åt lunch med mamma och pappa mys, Sen blev det bio och vi kollade på  piraets of the carriben på fara vatten tror jag att den hette, den var faktist helt okej blev skrämd några gånger men den var bra fast dom andra är bättre denna var mer om jacks förflutna typ men den var bra, och tror att det kommer bli en till för det måste det nästan :)
Efter filmen åkte vi hem och åt kladdkaka haha gött var det allfall :)
Söndag då jaa då tog vi det mest lugnt såg någon film, sen åkte vi och hämra matte och mårten i trosa för vi skulle till rix FM vid halv 6 sen hämtade vi också grip . rix fm var ganska lame men det var ändå bra artister missa ju mohombi ... suck men resten såg vi. sen åkte vi hem till niklas , Och nu måndag sitter jag här på swebus och tråkar och fryser men snart är man i linköping och då åker man direkt till skolan :)
puss hej så länge, märkte att detta blev väldigt långt hahah :P

saknar dig redan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: