Livet på mitt på sätt

fredagen den 13 maj

Kategori: Livet

Idag har jag haft stalldag i skolan och det har varit riktigt chill idag förmiddagen så stog jag bara och knoppad finaste Solerio, ( vi hade dressyr program ridnig idag) och sen så kollade jag på dom som red sen helt plötsligt var det lunch, oj jag glömde mocka hagarna,, uups.. haha :) efter lunch var det min tur att rida oj oj nu blev det bråttom men så tur var hade jag jessica till hjälp som lindade ben och jag bortsade och blev jätte varm lika bra att få lite uppvärming inann ridnigen. Själva ridnigen då gick super bra hon var mjuk,följsam och helt avspend helt underbar häst det där. Altnig stämde verkligen. PÅ själva programet då gick det super tills jag skulle öka traven då det blev galopp ist duktigt häst lyssnade riktigt bra men allt annat stämde lite små missar så men det händer ju alltid. Hoppas att jennie lägger upp vidon snart och bilderna :) Sen en sak som jag blev ganska förvånad över var hur alla kunde tycka att mina knoppar var perfekta?? jag ba hallo dom ser ut som ett helvete men men ... DOm får tycka det.. kommer bilder på det också, Jag fick allafall väldigt bra feedback på ridnig så det var riktigt skoj :) puss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: