Livet på mitt på sätt

första doppet check ;)

Kategori: Livet

hahah jaha då har man en helt sjukt underbar sista dag på vreta för denna termin och för 1:an måste baar säga har varit en riktigt sjuk upplevelse men sjukt underbar , har fått så mycket sjuka minnen och några dåliga men men,
det avslutades allfall med grillnig med jennie och sedan ett dopp i kanalen, sjuk kul var det och kallt men vi hoppad i allfall sen så grillnigen var super god och jag blev riktigt mätt. shit vad jag kommer sakna vreta i sommar :( <3
hahah jaha då har man en helt sjukt underbar sista dag på vreta för denna termin och för 1:an måste baar säga har varit en riktigt sjuk upplevelse men sjukt underbar , har fått så mycket sjuka minnen och några dåliga men men,
det avslutades allfall med grillnig med jennie och sedan ett dopp i kanalen, sjuk kul var det och kallt men vi hoppad i allfall sen så grillnigen var super god och jag blev riktigt mätt. shit vad jag kommer sakna vreta i sommar :( <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: