Livet på mitt på sätt

en go dag :)

Kategori: Livet

idag har varit en riktigt bra dag faktist har varit väldigt trött men det gjorde inget för jag hade riktigt roligt, första sååkte vi till K1 stallet där militären och polsen har hästar ritkigt fränt att se hästarna och vad dom gör, Skulle lätt vilja gå och göra lumpen där och bli beridare ass kul ju :) sen åkte vi och käkade lunch vid stureplan satt på donken ofc rätt gött :) sen efter det blev det hovstallet där hade dom riktigt fräna grejer massa fina vagnar och hästen var ass fina, har faktist rört kungens privata vagn och pussat på en av kungens hästar fränt eller vad ;)
haha var riktigt roligt allfall bilder kommer jag lovar ska bara hitta min sladd :)

sen så åkte jag hem snälla mamma och pappa hämtade mig så var hemma en stund sen åkte jag till MRS :D bästa stallet i hela sthlm , det var ass kul att träffa alla gammal vänner och hästarna har saknat dom så sen hade jag med mig min underbara hund misty så hon var med mig hela kvällen i stallet, och det var riktigt kul, imorgon blir det att åka till tävlingarna :D nice men ska kolla lite tv nu höres sen :) <3

Min otroligt söta misty !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: