Livet på mitt på sätt

du är vacker

Kategori: Livet

de dagar jag inte kan se dina ögon,
Jag vill inte ens att öppna min.
dagarna kan jag inte se ditt leende,
Jo jag sitter hellre, vänta tiden.
För de dagar jag vet att du kommer vara nära,
"för en dag utan dig, är bara inte rättvist.
Se de dagar jag kan höra dig röst,
Jag lämnade utan ett val.

Plus att jag får svag i knäna,
Faller handlöst baby,.
Åh mitt hjärta hoppar över ett slag.
Men det är egentligen bara en sak att säga.

Fan är för vackra för mig,
Din allting, ja du är så vacker
Ja till mig, är du vacker

Jag kan inte hitta ord för att förklara,
Hur mycket du fick mig att bli galen.
När du pratar med mig så blir jag varm
Åh jag studder mina ord jag säger struntsamma
"Orsak även när du går bara genom att,
Jo jag titta runt för att verka upptagen
"För jag är försöker så hårt att dölja,
Ja, alla dessa känslor inuti.

För jag svag i knäna,
Faller handlöst baby,
Mitt hjärta hoppar över ett slag.
Men det är egentligen bara en sak att säga.

Fan du är för vacker för mig ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: