Livet på mitt på sätt

du är min och jag är din <3

Kategori: Livet

  om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. Förrän jag träffa dig.
Och om min dröm är riktig, så vill jag att vi tar de väldigt försiktigt.
Jag orkar inte med nåt svek, för jag klarar inte av det.
Har växt ifrån all lek. Ja, jag hoppas du förstår de!
Det som jag behöver är närhet, ja jag behöver din värme.
Och jag vill bara ge dig min kärlek.

Du får mig att känna såhär. Du tar mig till en ny värld.
Du får min värld att snurra. 
Du får min puls att pumpa. För du är fantastisk 
För mig är du den enda. 
Så låt oss lära känna varandra. För jag vet att du vill, för du är så underbar.

Du får mig att bli bländad av ditt fina leende.
Ögon som tindrar, ändrar mitt beteende.
Jag bara ser det, allt finns hos dig.
Det som jag undrar, är jag den rätta för dig?
Jag bara känner och vill så mycket mer.
När jag sluter mina ögon, är det dig som jag ser.
Jag faller för dig, kan du fånga mig i din famn?

Jag tänker och känner,  Vill känna lycka och alltid vara älskad.
Dig vid min sida är nåt jag önskar.
Vill att du förstår, och följer ditt hjärta.
Tänk om jag kunde vara den rätta.
Korten är på bordet, nu vet du vad jag känner.

En känsla. En tanke.
En vilja. Att lyckas<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: