Livet på mitt på sätt

afton !

Kategori: Livet

hahahh jaa har inte bloggat på ett tag nu som ni kanske har märkt men har inte haft tid,data eller ork till det, helgen allfall så åkte jag hem till sthlm på fredagn och var ute på gålö i husbilen mys kväll med mamma o pappa, sen på lördag eftermiddag åkte jag till Niklas och hängde med han och klingan på bilträff i norrköping, riktigt kul faktist träffade många man kände och sen fick jag ju vara med niklas också. Söndagen var en rtikigt seg dag alltså skojar inte sjukt seg dag det var rätt gött också :) sen åkte man hem till ljugsbro och somna direkt typ hahah :)
sen igår hade jag staljour ritkigt tråkigt och slitit men men det måste göras och varmt var det också.
Idag blir det in till stan med jennie  :) myspys sen har jag lovat att laga mat till jennie, haha :)

Puss och kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: