Livet på mitt på sätt

:)<3

Kategori: Livet

Att får vara med dig endast ett ögonblick,
När du och jag blir ett vi
Kärleken inhåller inga trick
men kärleken är ren magi
Den magin vill jag skapa med dig<3


En öm liten snudd vid min kind
Känns mjuk och len som en vind
Jag älskar när du rör mig
Ryser är det jag genast gör
Din ögon ser mig för den jag är
Jag vill bara säga att jag ...
Tycker om dig<3



Att vara utan dig kan göra ont ibland
Men tiden går fort som sanden i ett timglas
Snart har vi varit ifrån varandra en längre tid
Att få spendera min nästa möjliga tid med dig tar jag
Att vara tillsamans med varandra gör att allt blir underbart
men snart har vi en distans mellan oss igen som kommer gå lika
Långsamt som dom andra men ändå fort eftersom att jag tänker på dig.
Men vi måste baar vänta på att den tiden imellan ska gå<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: