Livet på mitt på sätt

sture han och jag är bästa vänner !

Kategori: Livet

hahah allfall igår så var det så att jag och jennie åkte in till ikano efter skolan och jag tror vi skämde ut oss totalt men kul var det och sen hade vi någon grej med sture det var alltså så att det fanns en ost som hette sture och det var skit kul haha :D nee men konstiga var vi :P sen väll hemma blev det bara att ligga och slappa :)
och det jag fick med mig hem från ikano var :

zilitbang
en duschtvål
Lönebergasinka
och ett par trosor :P
hahah dyrt var ddet allfall  :(

men nu sitter jag i skolan och typ har hästkunskap rätt chill men vi höres ni ;)

Världens finaste LIBERTY <3 

Kommentarer

  • natiie säger:

    Hittade den här bloggen av en slump, rikktigt fint du har det! :)

    Jag älskar också Liberty, han är min andra favoritponny, riktigt söt och trevlig att rida och hantera. ;D Fin blogg du har! =)

    2011-03-03 | 00:48:31
    Bloggadress: http://natiie.blogg.se/
  • natiie säger:

    Hittade den här bloggen av en slump, rikktigt fint du har det! :)

    Jag älskar också Liberty, han är min andra favoritponny, riktigt söt och trevlig att rida och hantera. ;D Fin blogg du har! =)

    2011-03-03 | 00:48:33
    Bloggadress: http://natiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: