Livet på mitt på sätt

spotify i bilen

Kategori: Livet

sitter i jonas bil och dunkar spotify hahha rätt kul faktist :D skönt att sitta ine i en varm bil medans han skruvar på bilen hahha :P
men men :P snart ska vi typ äta eller nåt hoppas på det bästa :P

men idag ahr jag allfall vart med brudanar i hans familj till en tävling för häst då såklart det var antigen det eller att hugga ved i skogen :P haha vad väljer man?

men allfall det var jätte kul faktist och det var grymt söta ponnier :D åå blev helt kär i några :D haha:D

men vi höres ni aa juste har jätte ont i mitt knä vet inte vad jag har gjort sen vet jag inte om det onda har gjort så att jag har fått ont i huvedet hoppas på att gå till skolan imorgon :D och då fyller jennie 17 grattis :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: