Livet på mitt på sätt

jahop

Kategori: Livet

jahop då satt man här inne på molles rum och väntar på att årsmötet för elvrådet ska äga rum det börjar typ om 3 timmar eller nåt :P hahha men så snällt så fick jag låna molles rum :) hihi tack <3

idag har vi haft skolmästerskap i dressyr och det var väl kul fast hade bara stalltjänst idag sen fick vi luta så slutad typ vid 10 hahah så satt bara i matsalen med kompisarna och vänta på att maten skulle oppna sen så åt vi såklart snacka mer skit och sen gick jag och lånade molles snycklar så jag kom in :P
han kommer väl tbx om ett tag typ när jag skak gå direkt :) sen  ska jag hit igen för han har lovat mig mat hahah :) får se om han lyckas den blir det bara att sitta och chilla me folket på boendet och se film eller nåt se dra hem till ljugsbro :)

så har mig dag sett ut och så kommer den se ut :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: