Livet på mitt på sätt

helgen :)

Kategori: Livet

I helgen har jag varit hos älskling och myst och bara varit dels för att vi hade 5 månader och sen för att jag hade lust sen igår åkte jag inte till skolan känndes ganska onödigt för var klar med uppgiften som vi skulle jobba med på första lektionen sen andra lektionen var idrott och jag har ont i knät så nee ... ringde och sjukanmälde mig :)

och då fick jag hjälpa till i stallet hemma hos dom ist och då red jag sötnosen på bilden MAYA ass söt och underbar häst en sån vill jag ha ! fast vi skrittade bara för hon har varit halt så var bara att sätta igång henne skrittade upp för berget och dom ville ju busa men det fick dom inte för mig och carro älsklings halvsyster :)

Nu sitter jag och dunkar spotify och har lite halv tråkigt och har ändrat om med högtalarn som dom står på soffan nu :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: