Livet på mitt på sätt

Shit vilken händelserik gårdag :)

Kategori: Livet

Hahah som sagt den var ganska händelserik, först var jag och shoppade med isabelle och det blev en tjocktröja , en t-shirt och 3 par trosorr nice :) köpte inte så mkt för jag ska ju till ullared. sen åkte man och träffa elin och pp och chillade lite med dom och pratade om olika knasiga saker.. sen åkte jag hem en stund eftersom att dom skulle på bio och den dom skulle se har jag redan sett haha :)

sen vid kanske 12 åkte jag hem till elin igen för att vi skulle SOVA på hennes ute möbler hahah störd idé men men vad gör man inte på sommaren, Vi grillade bannener och choklad och gick runt lite i juringe och fick till tbx en sjukt med minnen. Sen så blev det en massa skit snack och sjukt trevligt var det ! shit vad roligt det var. har knappt sovit nåt dock för att det lätt väldigt mycket var väldigt ljust och sen för att vi pratade hela natten haha :) här kommer lite bilder allafall :)



Dagen outfit ;)

Elin och lite lite pp :P

Bannanerna är på grillen :)

Power king , gjorde så man inte kunde somna :P

Bannanerna och chokladen färdig grillade :D

Elin på morgonen :P våran sovplats, grymt mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: