Livet på mitt på sätt

riktigt..

Kategori: Livet

har haft en riktigt bra dag idag faktist :) har först varit hundavakt som vanligt rätt slappt men ändå riktigt mys, sen drog man till skäris och träffade världens bästa matilda :D min snygging ! vi satte oss på dpnken för att JAG var hungrig så JAG åt hahah typiskt mig att bara äta :P hahah sen så åkte vi hem till matildush och chilla och hon städa vi lyssna på musik och pratade masssa gött ! sen tog vi massa flummer bilder som komemr upp snart tror jag, när jag orkar :P hahha sen åkte vi upp till sätra och som vanligt skulle JAG äta något igen hahah sen träffade matilda andreas och dom drog för att jag skulle ändå gå och träna så det passade rätt bra, tränigen gick  väl bra gick inte lika bra som igår men det kommer med tiden nästa vecka så kör vi påt igen gött 1 kanske tar mig en spring tur med hundarna imorgon vem vet? påvägen hem så träffade jag axel fyfan vad längsen det var hahha riktigt nice , vi ska ju ses nu på lördag så det är nice :D men ska kolla runt lite på datan nu pusss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: