Livet på mitt på sätt

nu känns ...

Kategori: Livet

Nu känns det riktigt jävla bra igen, har haft lite ångest över att jag är hemma i sthlm finns inte så mycket att göra lixom visst har haft några sjukt bra dagar, men jag känner bara att jag vill ner till östergötland igen :D så imrgon bär det av dit eller rättare sagt till finnspång för att vara  med kära jessica och jennie, och vi sak på en skolfest har aldrig varit på en förut så ska bli spännande :) sen kommer min underbara pojke och hämtar mig så tillbringar jag resten av helgen med han :D underbart !

idag då har jag varit med min kära elin har saknat henne sjukt mycket så var riktigt härltigt pratades en sjukt mycket minnen och framtida planer gött, och på måndag då ska jag nog träffa hela gänget gött ! saknat alla !
vi flummade mest runt idag så det var rätt gött, men det jag ska komma till allfall är att det inte blir något bloggande förns på måndag kväll kanske eller om det blir några små ikväll sånt som märks lixom, men ha deet gött så hörs vi ! <3

jag och elin :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: