Livet på mitt på sätt

En dag på grönan :)

Kategori: Livet

Har haft en riktigt trevlig dag på gröna lund med isabelle,nicke och nickes kompis som jag inte kommer ihåg vad han heter haha :P när vi kom dit började vi med insane ;) helt underbar ! åkte den mer en 5 gånger tror jag sen blev det massa popexpress och extrem :) vi åkte massa andra också till exempel den ny som SÖG ! inte värt att köa för :P
allfall sen käkade vi köpte glass och en godisnapp, och jag träffade veronica, shit vad länge sen har saknat den flickan !
vi avslutade dagen med extrem :) riktigt härlig dagen även fast vädret var riktigt skiftande från regn och sol :P hahah :)
Dagen slutade också med en klämd tumme som gör sjukt ont !

Isabelle i uppsjuktet jag VÄGRADE följa med :)

Nicke är en skum liten pojke :P

Extrem :) helt underbar om man håller i sig hårt och sitter inerst !

haha jag och min godisnapp :P var tvungen :P

Min klämda stakars tumme :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: