Livet på mitt på sätt

dålig uppdatering hehe

Kategori: Livet

jaa har inte bloggat hmm.. sen i onsdags nu va ? ojoj men har haft fullt upp för mig faktist, onsdags så hade vi ju avslutnig i skolan, sen kom mamma och pappa och hjälpte mig att städa sen bärde det av hemme till niklas, så har varit där ändå till idag om ni inte fattade det, hahah :) vi har inte gjort så mycket spciellt bara umgåtts och haft det riktigt mysigt :) och idag så sjussade han och hans familj hem mig hit, för dom skulle ändå till sthlm tack tack väldigt snällt :) saknar dock niklas redan :(

idag då så åkte jag hem till borsan och umgicks med han och sofie och deras söta lilla katt, sen bär det av hemmåt men så klantig som jag är så glömde jag nycklarna hos bror så då var de bara att vända suck, jaja väl hemma sen så kollade jag på G som i gemenskap filmen riktigt bra faktist :)
men ska dra nu höres sen kram !

gammal bild från när jag och bettan var på toysarus :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: