Livet på mitt på sätt

Planen

Kategori: Livet

Aa som sagt är på semster nu och jag har faktist en liten plan på hur ni ska se hur jag har det ! jag har tänkt att göra en film om varje stop jag gör typ som nu ska jag vara i örebro i två dagar.. och när vi åker här ifrån så gör jag en liten film som sedan komemr upp här :) sen när jag är danmark så ska jag göra en film för varje dag och även berätta om dagarna,... såklart kommer det komma bilder men eftersom att det tar sån tid att ladda upp bilder är det enklare att göra en film !

Sitter just nu på gustavsvik camping i örebro och har precis spelat äventyrsgolf ass roligt ! har lite bilder men det kommer i filmen ! nu så väntar jag på maten och dricker en cider nice !
måste bara hylla camping finns sjukt mkt att gör golf, äventyrspark med massa aktivetiter, go cart och massa mer !
puss och hej levepastej !



Jag i bilen ser förbannad ut -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: