Livet på mitt på sätt

nu ska vi se

Kategori: Livet

Hoppnigen gick super verkligen han sköte sig riktigt bra känns kanon infför imorgon, hade sporrar på han idag så han skärpte till sig ganska mkt och fick några glädje språng, men det var inte mer en så , så idag har jag inte trillat av men har fortfarande grymt ont i hela kroppen och mensvärken går fan inte över.. ush hatar att vara brud ibland alltså,,,, och när man ska till öland nästa vecka med pojken, bra tajming ?  nee inte direkt !

allfall mot eftermiddagen så red vi ut barbacka på heeeestarna :) jag trodde att min skulle vara helt crayz men han sköte sig sjukt bra och var jätte lydig åå min lilla pojke :) shit kommer gråta floder på fredag !

slänger in lite bilder från när jag betade han idag på eftermiddagen :) puss och kram !<3

saknar dig Niklas <3


SÖt eller vad????


Jag och min lilla bus pojke :)

Såå ser man ut efter ridturen, suck *

Kommentarer


Kommentera inlägget här: