Livet på mitt på sätt

sjuk ?!

Kategori: Livet

Idag blev det ingen skola för mig vaknade med att jag svetades som en gris men förs som en eskimå? inte bra lltså jag kännde mig redan sjuk igår men trodde inte att det skulle bli så jobbigt visst hade hostat en massa och typ snorrat lite men trodde inte att det skulle sluta med feber och en dag i sängen?
men allfall idag har jag sett hela sesong 1 av glee :D underbar serie rekomenderar den starkt !!

sen så kom min älskade pojkvän på besök för ca 5 minuter men det var så värt för då fick jag lite krafter för jag blir alltid så glad när jag ser han :) sen när jag hade sett klart på glee bestämer jag mig för att städa hela lägenheten sjukt va? haha :) men fint blev det allfall det är fritt på golvet och lite så så det är ass najjs :)

sen snart ska jag gå ner o kolla om tvättstugan är ledig och i helgen får vi se om jag åker hem eller vad jag gör, vi får se helt enkelt :) puss o kram sköt om er / Mimmi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: