Livet på mitt på sätt

packandet är klart !

Kategori: Livet

Packandet är klart nu ! riktigt skönt faktist , nu har jag bara en bilresa frmför mig tidigt imrgon så idag ska jag sova tidigt elr allafall försöka hahha :) idag har jag inte gjort nåt spciellt bara varit hemma med hundarna och badat och då hoppa min lilla knas hund misty i badkaret elr allfall halva hon :P hhaha knas hund :) älskar dig endå :)
och sen nu på kvällen kommer mamma hem med mat rikktigt gött men blev sjukt mätt :P sen gick jag och dushade och tvätta håret typ :P och då satt mamma och spela ett pel på min mobil ''on lock me free' heter det hahah :P men hon lyckades typ XD
sen nu sitter vi i soffan och ser på filmen knubbigt regn tycker dne är fett skum så vet inte om jag ska fortsätta kolla :P
men imrgon då åker jag till jonas (pojkvänen) och är hos han i ca 6 dagar tyP? :P haha
sen börjar skolan längtar !!!!!
Puss / Mimmi

sötis misty !<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: