Livet på mitt på sätt

Ljugsbro?? nee kisa :)

Kategori: Livet

hahah allfall igår blev det inte som jag trodde för när jag kom fram till rese i linköping så såg jag att min buss till ljugsbro nyss hade gåt suck !!!!!
och nästa skulle gå om 1 och halv timme ... så då gick jag in och till väntsalen och där såg jag att tåget till kisa skulle gå om ca 10 minuter så jag bestämer mig för att hoppa på det för att åka till finaste pojkvänen ;)

Han visste det faktist inte så det var rätt kul när jag rongde och sa att jag var på väg till han snacka om att han blev förvånad :P haha kul var det allfall, ångrar inte att jag åkte dit :) saknat han ganska mycket !

men nu sitter jag allfall i skolan och väntar på att min klass kompisar ska kommaf för vi börjar om ca 1 tim...
suck haha :) men hörs sen puss o kram / mimmi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: