Livet på mitt på sätt

Inte orkat men

Kategori: Livet

Har inte riktigt orakat bloggen ett par dagarn nu det har varit ganska mycket som har hänt runtomkring mig !

Fredag : då var det ju skolan och vi hade övnigsdag vilket menas med att vi är i stallet och har lektioner där så som, teorie,trav,köring eller ridnig då :) och min grupp då grupp 3 som är bästa mohahha :) vi hade ridnig (hopp) och sen skolköring på eftermiddagen :) På hoppnigen gick det inte så jätte bra fick lillen som är en stor klumpig och tung häst , men jätte söt han och jag passade inte riktigt ihop så det blev en del fajt där.. men jag var nöjd annars för min blick o sitst o händer framför allt var ritkigt bra ! Sen på skolköringen så körda jag och jessica ingnell tsm :) vi körde en liten whels som heter BImbo roltigt namn faktist men han är en riktigt liten bimbo jätte svår att köra stel och knepig att förstå sig på  :p Sen efter skolan så åkte jag hem till Älskling och vi åt mat och bara tog det lungt eftersom att han skulle köra follkrace tävlingen på lördagen så det blev en lugn kväll hemma med film mys !!!!!

Lördag: Idag var det då dags för jonas tävling det var faktist hans första folkrace tävling han har ju kört en rally tävling innan men det är inte samma sak och spciellet inte denna folkrace tävling eftersom att det var ett 4 timmars race där man skiftar på 4 förare i 4 timmar eler hur man ska förklara det , och jonas han körde som sist men det gick ju åt helvete eftersom att dom som hade kört innan hade kört rätt illa elr kört i en del så då när det var dags för jonas efter kanske 5 varvet så slutar bränslepumpen fungera och det är ganska jobbigt att byta men dom försökte men lyckades tyvärr inte för det läckte en massa så dom lämmnade då återbud, och alla i laget vara ganska irreterande men det är ju sånt som händer så då satnnade vi kvar o kolla på när alla andra körde sen bar det av hemmåt asso till jonas. Och vi gjorde inte så mycketmer den kvällen tog det bara lugnt för jag var hur trött som helst och frös som en gris ! hahah skojar inte så vi gick ner o bada sen somnade jag dirket typ uoops ;) Bilder kommer fresten fick några bilder från när han körde :)

Söndag : Idag vaknade jag och jonas väldigt sent för båda var nåt sjukt trötta efter igår och spciellet jag vet inte ritkigt varför men så var det :P så vi gjorde inte nåt spciellt alls den dagen åkte runt lite träffa några av hans kompisar och bara var allmänt sega båda två, elr vi plockade ihop lite av hans bilsaker och lämmna dom i ett anant grage typ det var det vi gjorde :P sen på kvällen åt vi ganska tidigt för jag var hungrig jag har typ ätit jätte mycket under hela helgen hahha :) sen gjorde vi semla och prata en massa om nästan allt :) Mys ! sen somnade jag när han låg och kolla på walander - hämden en riktigt bra film såg den på bio :)

Måndag: Idag så åkte jag och jonas till skolan vid 8 efetrsom att jag började 10.30 och han kl 9.00 så han kom lite försent men det gjorde tydligen inget haha :) sen väll i skolan träffar jag gullungen jessica och vi sitter och snackar och lite så sne var det dax för svnska kul? nee inte dirket och sen möter jag jonas i trppan och han säger att han har slutatt fusk???? så då åker han hem :( men jag och jessica gick ner och åt och bara tog det lugnt sen var det dags för kretslopp var faktist riktigt duktigt på den lektionen för skrev ca 3-4 sidor eller nåt hihi :) sen feter det var det idrott men det visade sig att den var inställd så då bär det av hemmåt till ljugsbro så nu sitter jag här och är små hungrig och ska snart laga mat mums :) puss och hej levepastej / Mimmi


PS FÖRLÅT FÖR SÅ LÅNGT INLÄGG MED SÅ MYCKET TEXT DS

Lilla jag var kissnödig på resecentrum för ett tag sen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: