Livet på mitt på sätt

gråt time !!

Kategori: Livet

hahah aa som rubriken lyder så kommer jag och jennie ha gråt time ikväll vi ska nämligen kolla på a walk to remeber ! den är ass bra och ass sorlig :( <3

men alfall idag så hade vi bio med skolan ass skönt faktist vi skulle kolla på en film om andra världskriget den hette Pianisten ganska bra men väldigt hemsk rekomenderar den om man vill ha fakat om andra världskriget faktist :) fast jag kolla inte så mycket tyckte den var rätt långtråkig och lite seg men en bra fakta film och jag satt o kolla på med molle och hultman och vi satt och snacka en del och jag tror till och med att jag somna te ett tag haha :D

efter filmen så drog vi tbx till skolan och käka lunch sen hade vi tema och då pratade vi om respekt,ärlighet och massa annat som vi hade skrivit i en utvärdering vi gjorde i klassen så då prata vi om det ganska intressant faktist att höra vad alla tycker o känner och sen har vi ju bästa lärarna JONAS,STINA o STEFAN :)

Efter skolan så drog jag med katarina sjöberg till stalllet och hjälpte henne med hennes underbart söta ponny grållle :) hon hade hopptrännig för theres thor en jätte bra tränare tycker både jag och katta :) rekomenderar henne starkt , fast det som var lite jobigt med att sitta o kolla på trännigen var att det var svin kallt och jag höll bokstavligen på att dö ! hahah sen tog jag bussen hem till ljugsbro :)

Och väll hemma hemma i ljugsbro så springer jag in och sätter på ungen för att jag ska äta potatis klyftor, köttbit och beasås :D men jag vill ju inte äta själv inte så kul? nee så jag plingar på jennie den underbaraste och frågar om hon vill äta med mig jaa visst ville hon det :D så vi gick till hemköp o köpte två köttbitar och sen gick vi hem och lagade , och resultat blev ass bra skit gött var det :)

Men nu ska vi som sagt se film så puss på er <3 /Mimmi

Jag och finaste <3 ska vara med han hela helgen längtar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: