Livet på mitt på sätt

dushen väntar på mig !!

Kategori: Livet

jaa som sagt ska jag snart gå och duscha men tänkte slänga in ett inlägg på min absoluta favorätt här på vrtea som jag gör själv den är väldigt enkel ! Det som behövs är =

Makaroner
Skinka spelar ingen roll vad för någon men jag har strimlad eller så skär jag egen löneberga skinka :)
Kryddor - Salt,Grillkrydda och vit peppar :)
Milda mat grädde 15 %

sen är det bara tt koka makaronerna, skära skinkan sen när du har hällt ut allt vatten från makaronerna så häller du först i grädden sen skinka och sen kryddorna och ni får krydda så starkt som ni vill själv men kan säga om det blir för mycket kan det bli väldigt strakt och man får dricka väldigt mycket haha :) sen är det barar att blanda ihop det och servere :)
Bilden är inte min tagen från google och den stämmer inte riktigt överrens men de är göööööttt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: