Livet på mitt på sätt

Bio,Bio,Bio med dom bästa :)

Kategori: Livet

Hihihi idag var det då dags för bio med Elin,Thun och Max :D
vi bestämde oss för att se harry potter ass bra värkligen
men det var lite tevksamt från max sida att se den haha
men vi fick han till slut att se den och det roliga var att han tyckte
den var bra tror jag ? haha men vi skratta muycket och jag och elin
grät också haha :P

sen efetr bio skulle vi ta bussen tsm hem så vi stog och väntade
på 710 och medans vi väntade blev det en del snöbollar som kastades
och några ner knuffnigar haha :)
men som tur vad blev jag aldrig knuffad elr kastad på det var elin som var offer :P
haha jag stog me min kamera och fota :D
så nu kommer bilder  !
IMRGON KOMMER NOG DESSA SÖTNOSAR HIT OCH VI SKA SES EN SISTA GÅNGN INANNA JAG ÅKER OCH DOM SKA HJÄLPA MIG PACKA HOPPAS JAG (A) HAHAH <3 puss o kram / Mimmi


Thun fjunis är glad efter bio :)

elin och hennes monster handsakr :P

Max halkade nästan bara nästan ;)

Älskar er och har saknat er massor :)

dagens outfit ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: