Livet på mitt på sätt

bad bad but good good

Kategori: Livet

Tjaba ja jag vet inte mycket uppdatering från min sida.. fan också jag som skulle bli bättre hahha :P
men alla fall som jag sa i förra in läget var det att jag skulle vara hos jonas i 6 dagar typ och det
Var ett par sjukt underbara dagar med älskling <3
det vara både skratt och en skvät gråt :P
men sjukt kul var det :)
tack för helgen älskling måste göras om !

älskar dig till tusen !!!!

sen i månadags var det då första dagen i nya skolan och det var grovt najjs ;) skolan är jätte fin !!
lite rörigt sådär men man lär sig ju med tiden elr? hahah så vi fick våra taggar,kodar till skåp och sen också våran skol data ass najjs är den funkar super , fast jsut nu krånglar internet lite men så brukar det vara i början med något nytt :P haha
 
tisdag då idag asso så var det ju skola , och det är sån sjukt härlig känsla att gå in i skolan den är så ljus så man lixom blir piggare på nåt vänster? haha men vi hade allfall ganska sega lektioner idag och jag var så jävla dum så jag glömde min kod till skåpet.. suck så då leta jag efter vaktmästaren halva dagne :P hahah men sen vissade det sig att jag hade fel på en siffra ... hahah

efter skolan åkte jag och jennie in till ikano och köpte lite och så jätte mysigt :) och nu har jag dushat och ätit så nu blir det slapp kväll framför tv :)

saknar min älskling :( <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: