Livet på mitt på sätt

Älskling kört ....

Kategori: Livet

Idag har min älsklings pööjke kört sin första rallytävling, det hade tydligen gått jätte bra för han , han hade kört jätte bra men ca 300 m före mål så går hans motor på bilen sönder :( fyfan vad surt jag skulle bli jätte sur ! ni vet ju själva hur det är när man river sista hinderet i omhoppnigen? ;)
hahah men allfall är jätte stolt över han  och att det gick så bra :) trodde inte att det skulle gå så bra var jätte orolig haha men nu vet jag att han att han klarar det kanske til och med åker med någon gång vem vet ;)

nu ikväll ska jag allfall gå på bio med mamma vi ska se sinnalögnarna :) och juste har någon ett bra tips på en födelesdags present till världens bästa mamma? :)

puss på er hörs imorgon när jag åker till ljugsbro igen :D

Älskling när han kör på 6 sträckan, Duktigt pojke älskar dig<3
(bilder och info från david björk <3 )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: