Livet på mitt på sätt

helgen var man i sthlm med älskling <3

Kategori: Livet

Helgen var man då i sthlm med älskling jätte trevligt faktist fredag blev det bara chll eftersom att vi kom hem ganska sent sen lördagen så var vi med mamma och handlade och jag och jonas gjorde en tårta till mamma efterosm att hon hade fyllt år tidigare i veckan :) sen på kvällen så åt vi på resturang med mamma,pappa micke och sofie min brors flickvän :) det var tikigt trevligt vi åt på ett ställe som heter axela ass trevligt var det :D mycket mat,trevlig personal och det var jätte mysigt rekomenderar det skarpt till folk som ska till sthlm eller några som är där :D senare på kvällen åkte vi och köpte några filmer och så såg vi en på kvällen och jag sommnade i fimen hehe men det var mysigt allfll :D och lördagen då var min och jonas 4 månadersdag :D ÄLSKAR DIG <3   
sen söndagen sov vi rätt länge och så åkte vi och träffa min kompis elin dahl och vi typ åkte typ och kolla i lite bilaffärer hehhe :P sen feter det så åt vi lunch och tårta som vi hade gjort ! på kvällen sen var det hemfärd till linköping <3 och när vi var framme gick vi och åt och såg på bio vi såg winters bone rätt bra lite seg men det var hemsk faktist :) men puss på er nu ska jag skriva om ett sjöodjur i svenskan :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: