Livet på mitt på sätt

Vart en lång kväll igår ...

Kategori: Livet

aa som sagt var en ritkigt lång kväll igår och den inhöll allt verkligen inte så där super roligt kanske men jag kom hem till min älskade säng senare allfall efter att helge och svenna försökte sno min och ellies jacka hel tiden blev till och med ner brottad av helge för att han frös så mycket men till slut fick jag behålla jackan själv :D eller aa han skulle gå in kanske var därför haha :) skön prick den där helge !

idag skola ovärd dag igen hade ingen idrott hästkunskap alla ligger och sover när stefan pratar för han lektioner är så ointressanta ! sen är det lunch och aa det är ju alltid bra med gratis mat :P sen är det svenska som vi ska sitta och fika på??? ee värd dag eller inte kan göra något mycket vettigare ist ! aja får se vad som händish ikväll :)

kramis

Allan och kekke får stå för bild idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: