Livet på mitt på sätt

Utvärdering av Mantorp:)

Kategori:

tänkte skriva lite nu och lägga upp filmerna från helgens tävling :)

90 : Då var jag verkligen skit nervös men ändå riktigt taggad för på fram ridnigen så gick hon suuper bra och var sjuk lydig och verkligen var villig så känndes riktiggt bra :) på banan känndes hon fortfarande lika bra men hon blev mycket hetare :) och då blev hon så pigg imot slutet att hon sprang ifrån mig lite och då blev det ett missförstånd mellan mig och henen så hon spang typ över ett hinder vilket blev 4 fel... aja gjorde faktist inget :) är grymt nöjd !

1 m : Så var jag änu mer nervös för jag blev övertalad till atta rida 1 m, på framhoppnig känndes verkligen sjukt bra shit vad fin hon var verkligen ! sen på banan så gick allt verklige klas bra så var fel fri i grunden och sen till omhoppnig så taggar hon till lite och springer ifrån mig igen och river hinder 2 i omhoppnigen men det gjorde verkligen inget för hon var så himla fin och duktigt så stolt !

SÅ i hel het är jag riktigt nöjd med tävlingsdagen för hon var super lydig och hade riktigt roligt så bryr mig inte att jag fick 4 fel och sen så var det den första vi åkte iväg på också :PP så är riktigt stolt över henne :D

90 cm

1 m :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: