Livet på mitt på sätt

,,,,,

Kategori: Livet

Jag tänker inte låta mig ge mitt hjärta så mycket elände
Jag kommer inte att bryta hur du gjorde
Du föll så hårt
Jag har lärt mig den hårda vägen, att aldrig låta det komma så långt

På grund av dig
Jag kommer aldrig avviker för långt från trottoaren
På grund av dig
Jag lärde mig att spela på den säkra sidan
Så jag inte blir skadad
På grund av dig
Jag har svårt att lita på
Inte bara mig, men alla runt omkring mig
På grund av dig
Jag är rädd

Jag förlorar mitt sätt
Och det är inte alltför länge innan du pekar ut den
Jag kan inte gråta
För jag vet att det är svaghet i dina ögon
Jag är tvungen att fejka, ett leende, ett skratt
Varje dag i mitt liv
Mitt hjärta kan omöjligen bryta
När det var inte ens hela till att börja med

På grund av dig
Jag kommer aldrig avviker för långt från trottoaren
På grund av dig
Jag lärde mig att spela på den säkra sidan
Så jag inte blir skadad
På grund av dig
Jag har svårt att lita på
Inte bara mig, men alla runt omkring mig
På grund av dig
Jag är rädd

Jag såg dig dö
Jag hörde dig skrika
Varje natt i sömnen
Jag var så ung
Du borde ha vetat bättre än att luta sig mot mig
Du tänkte aldrig på någon annan
Du såg bara din smärta
Och nu har jag gråter
Mitt i natten
Av samma jävla sak

På grund av dig
Jag kommer aldrig avviker för långt från trottoaren
På grund av dig
Jag lärde mig att spela på den säkra sidan
Så jag inte blir skadad
På grund av dig
Jag försökte mitt hårdaste bara att glömma allt
På grund av dig
Jag vet inte hur man kan låta någon annan i
På grund av dig
Jag skäms av mitt liv eftersom det är tomt
På grund av dig
Jag är rädd

På grund av dig
På grund av dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: