Livet på mitt på sätt

nu så

Kategori:

nu så nu har jag lite tid för bloggen kommer nog inte bli så mkt man när det blir så blir det bara att stå ut :)
skolan då första dagen somvanligt baar info och sen var det stallet och en lång lång tipspromenad som gällde suck mina fötter dog ! efter det så åket jag till sjögestad (stallet där bönis står) hon stog så söt o väntade och såg riktigt glad o nyfiken  ut hihi :) tog ut henne o red en lång skritt runda med johanna som har en liten c.ponny där skit söt faast inte sötare en mitt lilla hjärta :) vi red på grusväg sko och även lite åker riktigt roligt var och bönis var riktigt fin, imrogn blir det tränig för TT :D fan så roligt ! nu ska jag gå o vara lite social med mina vänner puss !

haha shettisarna i hagen var läskiga :P

lilla lollo :)

suddig, men hon vägrar stå still :P
efter ridpasset allfall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: